Markaların Yeni Savaşı: Duygular

2 saat önce 18
 
“2010’lu yıllarda reklamcıydım ve özellikle alışverişçi pazarlamasıyla ilgileniyordum. O yıllarda konvansiyonel medya hâlâ dominanttı. Reklamcılığın merkezinde yaratıcı fikirler vardı ve biz stratejistler, bu fikirlerin çıkış noktasını oluşturacak yeni içgörüler peşindeydik. Ancak yıllar içinde çok şey değişti; hem dünyada hem de tüketimin psikolojisi ile sosyolojisinde. En çarpıcı değişim ise günümüzde pazarlamada yaşanıyor. Tüketicinin ihtiyacını temel almak hâlâ önemli olsa da, pazarlama savaşları artık algılar değil, duygular üzerinden yürütülüyor” diyen teknoloji ve gelecek danışmanı, YouTube creator Elif Çetin konuyu ELLE için kaleme aldı.
Haberin tamamını kaynağından oku..